دوره آموزش سئو و به همراه سئو می تواند برای شما جالب باشد هر کسی

Wiki Article

لینک‌ها اگر اسپم و غیر استاندارد باشن، بله حتماً این کار تاثیر زیادی داره. بعدش با تولید محتوای باکیفیت و دریافت بک لینک های ارزشمند میتونید این ضرر رو جبران کنید

برای سایت‌های تازه تاسیس، سعی کنید از همون اول اسپم نکنید، محتوای با کیفیت و مداوم تولید کنید، بک‌لینک‌های باکیفیت بگیرید و تجربه کاربرا رو هم جدی بگیرید.

تجربیات این سالها به ما آموخته که خود شما بهترین شخص برای انجام سئو سایت و تهیه محتوای باکیفیت هستید، اگر راهنما و مشاور توانمندی را در کنار خود داشته باشید.

این موضوع نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به رشد کسب‌وکارتان می‌شود! البته نرخ تبدیل تنها مربوط به فروش نیست و می‌تواند شامل موارد دیگری نظیر افزایش کاربران عضو شده در سایت هم باشد.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

حضور و فعایت در شبکه‌های اجتماعی دو مزیت بزرگ برای شما دارد.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

حتماً می‌دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست.

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

ترتیبی که برای خواندن مقالات" آموزش رایگان سئو "به شما پیشنهاد می‌کنیم:

سلام , من از دانشجو های ترم های قبل این دوره هستم خواستم فقط تشکر کنم و یه توضیحی بدم برای کسانی که شاید مثل من گمراه باشن توی این حوزه, من خودم ۴ سال به صورت تخصصی توی کار سئو بودم و واقعا هم مطلعه میکردم بعد از یه مدتی تصمیم گرفتم که خیلی عمیق تر یاد بگیریم و یه دوره آموزشی ثبت نام کنم مشکل من این بود که همه دوره آموزشی هارو بلد بودم و حس میکردم نیازی نیست که در نهایت توسط یکی از دوستان توی این دوره شرکت کردم واقعا این دوره بار محتوای خوبی داشت برای من مدرس دوره آموزش سئو و دانش من رو به روز کرد و دونستن خیلی نکته ها الان داره خیلی بهم کمک میکنه..
ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

برای سایت‌های تازه تاسیس، سعی کنید از همون اول اسپم نکنید، محتوای با کیفیت و مداوم تولید کنید، بک‌لینک‌های باکیفیت بگیرید و تجربه کاربرا رو هم جدی بگیرید.

دوم اینکه من سوالی داشتم. اگر عنوان سئو رو بعد از چند سال تغییر بدیم (صرفاً در حد تغییر یک کلمه) تاثیراتش در جایگاه سایت چقدر زیاده؟

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

یکی از انواع عملیات سئو، سئو کلاه سفید است. در این روش شما محتوای سایت خود را با روشی کاملاً مطابق با قوانین گوگل بهینه می‌کنید. به این صورت که به طور مداوم تولید محتوای سایت خود را انجام می‌دهید و در سایت خود انتشار می‌دهید. برای این کار لازم است با قوانین تولید محتوای سایت به طور کامل آشنا باشید.

یکی از مراحل حساس در سئو، سئو خارجی است که باید با حساسیت بسیاری روی آن کار شود چراکه زیاده‌روی در سئو خارجی ممکن است سایت شما را با مشکل مواجه کند و پیشنهاد می‌کنیم به خوبی درباره‌ی آن مطالعه کنید و به عبارت ساده تر بی گدار به آب نزنید.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

توجه: تحقیق کلمات کلیدی به منظور جذب بازدیدکننده برای سایت انجام نمی‌شود، بلکه هدف از آن، جذب آن دسته بازدیدکنندگانی است که محتوای سایت شما برایشان سودمند بوده و دقیقاً به دنبال محتوا یا محصول شما هستند.

مزیت اول: به لینک‌سازی کمک می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید در شبکه‌های مختلف از جمله لینکدین و گوگل‌پلاس لینک‌هایی به مطالب سایتتان ایجاد کنید.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.

پیشنهاد می‌شود که سری آموزشی تحقیق کلمات کلیدی را دنبال کنید تا بتوانید اول گام‌های سئو سایت را عالی بردارید.

در ضمن این ابزار نقاط ضعف شما را هم می‌گوید و راه‌کارهایی برای بهبود آن ارائه می‌دهد.

محتوا را دوس دارند و میتوانند تا حدی با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

Report this wiki page